BURMISTRZ LEŚNEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. CYFRYZACJI I INFORMATYZACJI
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i usuwania usterek sprzętu komputerowego.
- Wiedza na temat budowy i technik zarządzania sieciami komputerowymi.
- Dobra znajomość oprogramowania narzędziowego oraz zarządzania systemami operacyjnymi desktop i serwer MS Windows i Linux.
- Znajomość metod archiwizacji danych i tworzenia kopii zapasowych.
- Znajomość zabezpieczeń systemów i bezpieczeństwa teleinformatycznego.
- Znajomość administrowania środowiskami wirtualnymi.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku informatyka.
- Znajomość zagadnień związanych z administracją i konfiguracją baz danych MySQL i MSSQL.
- Znajomość aplikacji wspierających zarządzanie organizacjami i pracę zespołową.
- Samodzielność, dokładność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.
Zakres głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
- Bieżące utrzymanie funkcjonowania sieci informatycznej Urzędu Miejskiego, w tym sieciowego oprogramowania dziedzinowego, aplikacji sieciowych i komunikacji (EZD SIDAS, SIGID, ePuap, NextCloud, WCO, hosting www, FTP, mail i inne).
- Archiwizacja danych oraz odtwarzanie danych archiwalnych w sytuacjach awaryjnych.
- Nadzór nad wdrażaniem programów cyfryzacji urzędu.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i programów komputerowych stosowanych i dopuszczonych do stosowania w Urzędzie.
- Prowadzenie spraw dotyczących legalności stosowanego w Urzędzie oprogramowania komputerowego.
- Analiza merytoryczna projektów umów na usługi informatyczne w Urzędzie i rozliczanie ich realizacji.
- Wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego Urzędu i koordynacja spraw w zakresie wykonywania większych remontów i usuwania awarii.
- Zapewnianie utrzymania sprzętu komputerowego w dobrym stanie technicznym, w tym wykonywanie przeglądów, aktualizacji oprogramowania na stanowiskach roboczych.
- Instalacja zakupionego nowego sprzętu komputerowego.
- Współprowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu i innych stron internetowych Urzędu wskazanych przez przełożonego.
- Prowadzenie instruktażu pracowników Urzędu w zakresie obsługi sprzętu informatycznego, ochrony i bezpieczeństwa danych.
Informacje o warunkach pracy na ww. stanowisku:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Miejsce pracy: Urząd Miejski w Leśnej, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych i windy.
- Podległość służbowa: Burmistrz.
- Podleganie obowiązkowym badaniom lekarskim.
- Praca w równoważnym czasie pracy, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy, w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym.
- Charakter pracy: praca administracyjno-biurową, jednozmianowa w pomieszczeniu ze stanowiskiem komputerowym (obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie), obsługa urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań.
- Zatrudnienie po raz pierwszy następuje na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, w ramach którego pracownik odbywa służbę przygotowawczą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Leśnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.
Osoby zainteresowane udziałem w konkursie powinny złożyć:
- życiorys (CV) opatrzony klauzulą,
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru oraz opatrzony klauzulą,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o następującej treści:
”oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kserokopie dyplomów oraz świadectw dokumentujących wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- inne zaświadczenia dokumentujące posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku.
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- Analiza formalna dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, których oferty spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
- Rozmowa kwalifikacyjna, która może być poprzedzona testem kompetencji i predyspozycji (w zależności od liczby kandydatów).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne zawarte w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Nabór na stanowisko ds. cyfryzacji i informatyzacji
w Urzędzie Miejskim w Leśnej”
oraz imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji osoby składającej ofertę
należy dostarczyć osobiście do siedziby Urzędu Miejskiego w Leśnej lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Leśnej, Rynek 19, 59-820 Leśna
w terminie do dnia 27 marca 2023 roku do godziny 15.00.
O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data wpływu do adresata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.umlesna.nv.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Leśnej.